مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-17پزشكي

تولید «شکرستان» با موضوع سلامت


تهیه کننده انیمیشن «شکرستان» گفت: نیمی از این انیمیشن ها با موضوع سلامت خانواده، سلامت فرد و سلامت روان، رعایت کردن مسائل بهداشتی و .

است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس؛ مسعود صفوی تهیه کننده انیمیشن شکرستان درباره تولید انیمیشن های جدید شکرستان گفت: سال گذشته و بعد از شیوع کرونا در ایران مرکز صبا به ما سفارش تولید انیمیشن های دو دقیقه ای شکرستان را داد که در مورد یک موضوع آموزشی یا بهداشتی بود.

وی ادامه داد: این انیمیشن ها با موضوع کرونا آغاز شد و در چند قسمت ابتدایی صرفا به کرونا و اقدامات پیشگیرانه برای مبتلا نشدن به آن پرداختیم.

توصیه های وزارت بهداشت به مردم، اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، ماسک زدن و .

از این موارد بود.

این تهیه کننده همچنین افزود: ده قسمت ابتدایی در اسفند ماه آماده و عید نوروز امسال پخش شد و بعد از آن قرار شد در کنار تولید انیمیشن های 15 دقیقه ای، انیمیشن های دو دقیقه ای شکرستان نیز تولید شود.

صفوی ادامه داد: تا الان حدود 100 قسمت دو دقیقه ای تولید کردیم که تنها 20 قسمت آن به پخش رسیده است و در 25 قسمت صرفا به موضوع کرونا پرداختیم و مابقی شامل موضوع های دیگر از جمله تربیتی سرگرمی و .

بود.

وی همچنین در ادامه بیان داشت: نیمی از این 100 قسمت با موضوع سلامت خانواده، سلامت فرد و سلامت روان، رعایت کردن مسائل بهداشتی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید «شکرستان» با موضوع سلامت

تولید «شکرستان» با موضوع سلامت