مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 07:502020-07-17سياسي

ایجاد شهرستان صفی آباد پیگیری می شود / لزوم مهاجرت معکوس به روستاها


نماینده مردم اسفراین با اشاره به پیگیری ارتقا بخش بام و صفی آباد به شهرستان گفت: زیرساخت های این بخش باید بهبود یابد تا مهاجرت معکوس به روستاها ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین امان الله حسین پور صبح امروز در دیدار با سرپرست شهرداری و اعضای شورای شهر صفی آباد با اشاره به اینکه مقام عظمای ولایت مجلس فعلی را در تمام ادوار مجلس شورای اسلامی قوی ترین و انقلابی ترین مجلس عنوان کردند، اظهار کرد: افتخار بزرگی است و این وظیفه نمایندگان را صد چندان می کند.

وی بابیان اینکه خدمت برای مردم عبادت است خاطرنشان کرد: بی عدالتی های صورت گرفته برای مردم این بخش باید جبران شود و تا پای جان برای خدمت به مردم تلاش کرد و از هیچ کوتاهی در این مسیر نباید دریغ شود.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای بخش بام و صفی آباد اقدامات ویژه ای نیاز است، عنوان کرد: اقدامات مهمی اکنون برای بام و صفی آباد صورت گرفته و هر موقع به سرانجام برسد اعلام خواهد کرد.

وی در خصوص تقسیمات کشوری گفت: سبزوار شهری در هم جواری خراسان شمالی و اسفراین است که نمایندگانش در این زمینه باقدرت عمل کردند و 6 شهر به جمع شهرستان اضافه کردند و باید برای شهرستان اسفراین هم این اتفاق انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شهرستان صفی آباد پیگیری می شود / لزوم مهاجرت معکوس به روستاها

ایجاد شهرستان صفی آباد پیگیری می شود / لزوم مهاجرت معکوس به روستاها