مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-17سياسي

جیره خواران داخلی از اوضاع آمریکا در کرونا درس عبرت بگیرند


اما می بینیم که در همین قضیه کرونا آمریکایی ها و اروپایی ها مشکلات متعددی داشتند و بیش از 100 هزار نفر در آمریکا جان خود را از دست دادند پس جیره خواران درس عبرت بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به 26 تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار کرد: یکی از نهادهای انقلابی و حاکمیتی و اساسی و اثرذگذار در نظام جمهوری اسلامی همین نهاد شورای نگهبان است.

وی در ادامه با اشاره به شیوع ویروس آمریکایی ها و اروپایی ها مشکلات متعددی داشتند و بیش از 100 هزار نفر در آمریکا جان خود را از دست دادند.

موسوی اعظم خاطرنشان کرد: این بیماری امتحان و آزمایشی بود که ضعف و فلاکت جهان غرب را نشان داد و باید جیره خواران داخلی از آن درس عبرت بگیرند.

وی گفت: غیبت و پشت سر هم حرف زدن به ویژه علیه مسوولان اجرایی و حتی علمای دینی و روحانیون در استان ما بسیار رواج دارد و نسبت های ناروا به مسوولان داده می شود در حالی که بسیاری از این نسبت های ناروا درست نیست و بدون تحقیق برخی حرف ها گفته می شود.

این خطیب جمعه یادآور شد: رفع این معضل نیاز به گذشت زمان و کارهای فرهنگی گسترده در استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جیره خواران داخلی از اوضاع آمریکا در کرونا درس عبرت بگیرند

جیره خواران داخلی از اوضاع آمریکا در کرونا درس عبرت بگیرند