مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-17بين الملل

مقام آمریکایی: تل آویو اجرای معامله قرن را به خطر نیاندازد


معاون وزیر خارجه آمریکا با هشدار تلویحی به رژیم صهیونیستی درباره اجرای یکجانبه طرح اشغال سی درصدی کرانه باختری، از تل آویو خواست کاری انجام ندهد که مانع اجرای کل معامله قرن شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بعد از اظهارنظرهای مختلف درباره به تعویق افتادن طرح اشغال بخش های بزرگی از کرانه باختری و فشار آمریکا به تل آویو برای عدم اجرای یکجانبه و بدون هماهنگی آن، اکنون یک مقام آمریکایی این اظهارات را تلویحاََ تایید کرد.

دیوید شنکر معاون وزیر خارجه آمریکا در امور غرب آسیا، روز پنجشنبه طی سخنرانی در صندوق مارشال آلمان در ایالات متحده گفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حوزه داخلی با فشارهایی از سوی برخی حامیانش برای اشغال کرانه باختری مواجه است اما آنها چشم انداز صلح که خواستار تشکیل دولت فلسطینی است را در نظر نمی گیرند.

وبگاه تایمز اسراییل با انتشار این خبر، نوشت این اظهارات شنکر در واقع درخواست از نتانیاهو برای زنده نگه داشتن چشم انداز تشکیل یک دولت فلسطینی مستقل همزمان با برنامه ریزی برای طرح اشغال سی درصدی کرانه باختری است.

بر این اساس، وی در ادامه توضیح داد: به همین دلیل ما از اسراییلی ها می خواهیم کاری نکنند که مانع اجرای طرح [معامله قرن] شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام آمریکایی: تل آویو اجرای معامله قرن را به خطر نیاندازد

مقام آمریکایی: تل آویو اجرای معامله قرن را به خطر نیاندازد