مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-17سياسي

مجلس نه مردم را چشم انتظار نگه دارد و نه ناامیدشان کند


امام جمعه ی شهر کامفیروز با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مجلس یازدهم را از قوی ترین و انقلابی ترین مجالس دوران انقلاب نامیده اند، توصیه کرد که این مجلس نه مردم را چشم انتظار نگه دارد و نه ناامیدشان کند.

- ایسنا/فارس امام جمعه ی شهر کامفیروز با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مجلس یازدهم را از قوی ترین و انقلابی ترین مجالس دوران انقلاب نامیده اند، توصیه کرد که این مجلس نه مردم را چشم انتظار نگه دارد و نه ناامیدشان کند.

حجت الاسلام تقی زاده در خطبه های نماز جمعه 27 تیر کامفیروز، با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مهار تورم و رسیدگی به مشکلات مردم، گفت: چندین سال اکثریت مجلس دست افرادی بود که تمایلات و علائق آنان رنگ و بوی غرب دوستی و وادادگی داشت و علت اینکه برای رفع مشکلات مردم گام بر نمی داشتند، نداشتن روحیه ی جهادی بود.

وی با بیان اینکه اکنون که اکثریت مجلس دست کسانیست که رهبر معظم انقلاب به آن ها مدال انقلابی بودن می دهد، این موضوع را موجب زنده شدن امید در دل مردم دانست و به نمایندگان مجلس توصیه کرد که با تحقق خواسته های رهبر معظم انقلاب، نه مردم را چشم انتظار بگذارند و نه امید آنان را ناامید کنند.

تقی زاده در ادامه به سابقه روابط ایران و چین اشاره و اضافه کرد: بهمن ماه سال 94 رییس جمهوری چین به ایران سفر کرد و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس نه مردم را چشم انتظار نگه دارد و نه ناامیدشان کند

مجلس نه مردم را چشم انتظار نگه دارد و نه ناامیدشان کند