مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-17سياسي

کشور نیازمند مدیریت جهادی/ فتنه دشمنان علیه ایران تمامی ندارد


امام جمعه رویان بابیان اینکه امروز باید با مدیریت جهادی شرایط اقتصادی را تغییر داد، گفت: توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی باید سرلوحه اقدامات مسئولان در دولت و مجلس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس معصومی ظهر آدینه در خطبه های نمازجمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع، ضمن اشاره به ضرورت توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بیان کرد: ایشان در دیدار ویدئوکنفرانسی که با نمایندگان مجلس داشتند به موضوع مدیریت جهادی به مثابه یکی از مهم ترین راه های عبور از مشکلات اقتصادی اشاره کردند و از سوی دیگر خواستار امیدبخشی به جامعه به خصوص جوانان شدند.

وی بابیان اینکه توجه به منویات معظم له می تواند بسیاری مشکلات را حل کند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به نمایندگان مجلس مشکلات کشور را تورم، گرانی های بی منطق، وجود تحریم ها، مشکلات بنگاه های تولیدی و … برشمردند که با مدیریت جهادی می بایست آن ها را از میان برداشت.

بنیه کشور قوی است امام جمعه رویان با اشاره به دیگر بخش سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی و بابیان اینکه مشکلات وجود دارد اما باید در نظر داشت که بنیه کشور نیز قوی است، تأکید کرد: نتیجه مشکلات موجود در کشور سختی به طبقات پایین تر جامعه و دشواری های اقتصادی بر عموم مردم است لذا مدیران باید در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشور نیازمند مدیریت جهادی/ فتنه دشمنان علیه ایران تمامی ندارد

کشور نیازمند مدیریت جهادی/ فتنه دشمنان علیه ایران تمامی ندارد