مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 10:252020-07-17سياسي

نمایندگان مجلس فرمایشات رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند


امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه به گفته رهبر انقلاب یازدهم مجلس امید و انتظار است، گفت: نمایندگان سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه های مختلف را باید سرلوحه خود قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت اسلام محمدتقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان اظهار داشت: برخی ثروتمندان در راستای توسعه رشد و فرهنگ جامعه هزینه می کنند که از توفیقات الهی است.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی با کمک خیرین اقدامات خوبی در زمینه های مختلف برای معلولین انجام داده اند، تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی دو وظیفه مهم دارد، صنعت بیمه از صنایع پیشرفته جهان است و مردم نیز از این صنعت استقبال خوبی دارند چون در حوادث مختلف کمک حال انسان است.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه با توجه به تنوع بیماری ها در کشور بیمه نقش مؤثری دارد، تأکید کرد: امروز جمعه 27 تیرماه سالروز قبول قطعنامه 598 است که امام بنا به تکلیف محوری و تکلیف گرایی قطعنامه را قبول کرد هر چند برای امام از نوشیدن زهر کشنده تر بود، اما از عهده هر شخصی برنمی آمد.

وی با اشاره به دیدار نمایندگان مجلس یازدهم با مقام معظم رهبری و اینکه مجلس یازدهم را مجلس امید و انتظار دانست، گفت: نمایندگان سخنان مقام معظم رهبری باید سرلوحه خود قرار دهند، به گفته مقام معظم رهبری مجلس یازدهم قوی تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس فرمایشات رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند

نمایندگان مجلس فرمایشات رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند