مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 10:302020-07-17سياسي

انفجار ناو آمریکایی سوء مدیریت آن ها را به اثبات رساند


امام جمعه دیباج با اشاره به انفجار ناو آمریکایی گفت: این مهم نشان از سوء مدیریت و نفوذ پذیری آمریکا است، موضوعی که از آن در هراس هستند اما حقیقت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین قریب بلوک در آیین نماز جمعه شهر دیباج به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) این شهر ابراز کرد: امروز هیمنه آمریکا در جهان فروپاشیده است.

وی در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارای اهمیت فراوانی است، ابراز کرد: یکی از محورهای سخنان معظم له تقویت کشور و حرکت به سمت قوی شدن است که البته ایشان در دو سه سال اخیر بارها این مورد را در بخش های مختلف اقتصادی، فرهنگی، نظامی و… مطرح می سازند.

امام جمعه دیباج با بیان اینکه هدف دشمنان جمهوری اسلامی ایران براندازی حکومت اسلامی است و یکی دیگر از اهداف دشمنان ضعیف نگاه داشتن ایران اسلامی برای همیشه تاریخ محسوب می شود، گفت: آمریکا و هم همپیمانان آمریکا این خط را دنبال می کردند لذا مردم و هم دولت و هم مجلس و هم قوه قضاییه باید به سمت قوی شدن حرکت کنند.

قریب بلوک در دیگر بخش سخنان خود و با اشاره به بحث شایسته سالاری و تاکید آیات و روایات گفت: در بحث انتصابات باید شایسته سالاری و لیاقت به دور از قدرت و ثروت باید صورت پرهیز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفجار ناو آمریکایی سوء مدیریت آن ها را به اثبات رساند

انفجار ناو آمریکایی سوء مدیریت آن ها را به اثبات رساند