موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - متناسب سازي - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - استقلال و پرسپوليس - بيمارستان روحاني بابل - موادفروشان - آرين بانك - زمين خواري لواسانات - اتحاديه بسكتبال غرب آسيا - جشنواره ملي روز جنگلبان - مديريت بحران آب - گازپروم - محمدرضا ميرشفيعي - ابن الدين حميدي - درباره برنامه دورهمي - گوليلمو ويكاريو - فرشاد قديري

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 10:352020-07-17اقتصادي

ملکه آسمان ها به پایان خود نزدیک می شود


شرکت بریتیش ایرویز انگلیس اعلام کرد: به خاطر شرایط پیش آمده ناشی از شیوع کرونا ناوگان بویینگ های 747 خود را پیش از موعد بازنشسته خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، به نقل از رویترز، شرکت بریتیش ایرویز انگلیس که از قضا بزرگ ترین دارنده ناوگان بویینگ های 747 جهان است اعلام کرد: به خاطر کاهش شدید تقاضا برای مسافرت های هوایی ناشی از شیوع ویروس کرونا قصد دارد زودتر از موعد هواپیماهای 747 خود را بازنشسته کند.

بیش از نیم قرن است که بویینگ های 747 با لقب ملک آسمان ها شناخته شده ترین پرنده هایی هستند که با بدنه منحصر به فرد خود مسافران را در جهان جابه جا می کنند، اما به نظر می رسد حالا دیگر روزهای آنها به شماره افتاده و به زودی آنها به خاطره ها خواهند پیوست.

گزارشات حاکی از آن است که شرکت بویینگ هم قصد دارد تولید این نوع هواپیمای خود را احتمالاً از دو سال دیگر به طور کامل متوقف کند.

بریتیش ایرویز قصد داشت طرح بازنشست کردن این هواپیماها را در سال 2024 اجرایی کند اما با توجه به کاهش شدید  مسافر و این پیش بینی که احتمالا سال ها طول خواهد کشید که شاهد افزایش دوباره تعداد مسافران هوایی باشیم، این شرکت اعلام کرده است بعید است دیگر شاهد استفاده دوباره از هواپیماهای 747 باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملکه آسمان ها به پایان خود نزدیک می شود

ملکه آسمان ها به پایان خود نزدیک می شود