مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 10:502020-07-17سياسي

امام جمعه موقت قزوین: شورای نگهبان معصوم نیست


معمولا با انتخابات هجمه به شورای نگهبان آغاز می شود نمی گوییم شورای نگهبان معصوم است ولی گاهی مردم فریب دشمنان را می خورند.

- امام جمعه موقت قزوین با تأکید بر مطالبه گری مردم از نمایندگان گفت: حرکت مجلس و دستگاه قضا روزنه های امید را در دل مردم ایجاد کرده است چون برخورد با غربگرایان، نجومی بگیران و فاسدان را در دستور کار خود قرار داده اند و امیدواریم نمایندگان به وعده های داده شده جامه عمل بپوشانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حجت الاسلام والمسلمین علی قابل در خطبه های این هفته نماز جمعه قزوین که در مسجد النبی(ص) برگزار شد، اظهار کرد: خودم و همه شما را به تقوای الهی دعوت می کنم در حالی که همیشه لطف و رحمت خدا شامل حال ما شده و می شود.

وی عنوان کرد: خداوند رحمان است به همین جهت برای ما راهنمایانی قرار داده است؛ تقوا مسیر پر پیچ و خمی دارد که دارای سنگ اندازی های شیطانی است و برای اینکه این مسیر را سالم بپیماییم باید همراه صادقین شویم و از آن ها تبعیت کنیم.

بر اساس آیات و روایات برای رسیدن به تقوا باید همراه علی و اولاد علی(ع) باشیم.

امام جمعه موقت قزوین در اشاره به مناسبت های هفته پیش رو خاطرنشان کرد: امروز جمعه 25 ذی القعده روز دحو الارض نام دارد؛ قبل از آن کره زمین مملو از آب بود و به رحمت الهی کم کم در آن خشکی پیدا شد و بعد از آن زمین گست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت قزوین: شورای نگهبان معصوم نیست

امام جمعه موقت قزوین: شورای نگهبان معصوم نیست