مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 11:502020-07-17سياسي

آمریکا نباید قدرت نفوذ ایران را دست کم بگیرد


امام جمعه دهاقان با بیان این که ایران در آتش سوزی کشتی نقشی نداشت، گفت: دولت آمریکا نباید قدرت نفوذ ایران را دست کم بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دهاقان ، حجت الاسلام اصغر رضوانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه دهاقان با تبریک اولین روز ذی الحجه و سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار داشت: این دو بزرگوار با کمترین هزینه و امکانات زندگی خود را آغاز کردند، خانواده ها باید شرایط ازدواج آسان جوانان را فراهم کنند.

امام جمعه دهاقان در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به آمریکا گفت: کشتی شما در سواحل تان آتش گرفت که این مسأله و تظاهرات‎های اخیر، نتیجه اعمال خودتان است، با وجود این که این کشتی در خاک خودتان دچار حریق شد چندین روز طول کشید تا آتش مهار شود و چقدر از کارکنان جان شان را به خطر انداختند، اگر این آتش سوزی در آب‎های خلیج فارس اتفاق می افتاد چه کاری می توانستید انجام دهید.

رضوانی با بیان این که ایران در آتش سوزی آن کشتی نقشی نداشته است و آمریکا نباید قدرت نفوذ ایران را دست کم بگیرد، بیان کرد: گول هم پیمانان بی عقل خود که شما را به آتش‎افروزی تحریک می کنند را نخورید.

امام جمعه دهاقان با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب تعریف و تمجید ویژه ای از مجلس یازدهم داشتند، عنوان کرد: مجلسی که رضایت رهبر انقلاب را به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا نباید قدرت نفوذ ایران را دست کم بگیرد

آمریکا نباید قدرت نفوذ ایران را دست کم بگیرد