مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 12:252020-07-17سياسي

مصوبه اشتغال 50 درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی باید محقق شود


نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق وعده جذب حداقل 50 درصد نیروی بومی در پالایشگاه ها و پتروشیمی ها کمترین خواسته ما از مجموعه صنعت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام موسی احمدی بعد از ظهر جمعه در نشست با نمایندگان قشر کارگری فازهای منطقه پارس جنوبی در کنگان از تلاش برای توسعه اشتغال در جنوب استان خبر داد و اظهار داشت: بیکاری جوانان در این منطقه با این ظرفیت صنایع پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه حضور صنعت در این منطقه برخی از مشاغل را نابود کرده است، اضافه کرد: با این شرایط بخش عمده انتظار جوانان منطقه برای اشتغال، حضور در صنایع مستقر در جنوب استان بوشهر است.

نایب رییس کمیسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری های خود برای رفع مشکلات اشتغال در این منطقه بیان کرد: توانمندسازی نیروهای بومی از مسائل ضروری است که در نشست با رییس سازمان فنی وحرفه ای به نتایج خوبی رسیدیم.

احمدی گفت: مدعی ریشه کن شدن کامل بیکاری در منطقه نیستیم اما برای جذب نیروهای آماده به کار تمام تلاش خود را به کار بسته و از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی به مشکل نیروهای حراستی در شرکت های زیرمجموعه مجتمع گاز اشاره و عنوان کرد: برای حل مشکل برخی نیروهای حراستی سه جلسه با مدیر حراست مجتمع گاز پارس جنوبی داشته ایم تا نیروها بتوانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه اشتغال 50 درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی باید محقق شود

مصوبه اشتغال 50 درصد نیروهای بومی در پارس جنوبی باید محقق شود