مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 12:302020-07-17سياسي

آیت الله شاهچراغی: مجلس حل مشکل معیشت و گرانی را در اولویت قرار دهد


امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه 27 تیرماه تأکید کرد: مجلس حل مشکل معیشت و گرانی را در اولویت قرار دهد.

- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات اقتصادی جامعه قدمی برداشته شود، گفت: مجلس حل مشکل معیشت و گرانی را در اولویت قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای بزرگ این شهر ضمن بیان اینکه تحریم های ظالمانه آمریکا و متحدانش علیه ایران باعث به وجود آمدن تنگناهای اقتصادی در کشور شده است، ابراز داشت: مجلس یازدهم ضمن دوری از حاشیه ها می بایست حل مشکل معیشت و گرانی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی ضمن بیان اینکه مشکلات اقتصادی باعث دوری گزیدن جوانان از سنت حسنه ازدواج شده است، ابراز داشت: با توجه به اینکه در آستانه سالروز ازدواج امام علی (ع) و حضرت زهرا (س) می بایست شرایط لازم برای پیوند جوانان تسهیل شود که این مهم قدم راسخ دولت را نیز برای برداشتن موانع می طلبد.

آیت الله شاهچراغی بابیان اینکه شورای نگهبان نهاد انقلابی که تاکنون اجازه نداده است میراث امام راحل به دست نااهلان بیفتد، تصریح کرد: شورای نگهبان درواقع مرزبان دین و اسلام به شمار می رود و به هیچ عنوان نخواهد گذاشت نفوذی ها به درون انقلاب راه پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله شاهچراغی: مجلس حل مشکل معیشت و گرانی را در اولویت قرار دهد

آیت الله شاهچراغی: مجلس حل مشکل معیشت و گرانی را در اولویت قرار دهد