مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 13:252020-07-17ورزشي

فوتبال بوشهر عزادار شد/ پرواز پدر شاهین به سوی فرزند شهیدش


بدون شک جایگاه عبدالمحمد پوربهی در فوتبال بوشهر بدون در نظر گرفتن عرق باشگاهی و جانبداری نسبت به یک جمعیت خاص، باعث تحولی ماندگار در فوتبال این شهر و استان گردیده است.

- خبرگزاری فارس بوشهر - سرویس ورزشی، محمدرضا زائری: یک روز پس از درگذشت زنده یاد عبدالمجید چاهی بخش، پیشکسوت باشگاه ایران جوان بوشهر، سحرگاه روز جمعه خبر درگذشت عبدالمحمد پوربهی پیشکسوت باشگاه شاهین در سن 98 سالگی به علت کهولت سن و بیماری قلبی، تنفسی فوتبال بوشهر را در شوک فرو برد تا این داغ افزون تر گردد.

عبدالمحمد پوربهی پیشکسوت باشگاه بوشهر متولد سال 1309، پدر شهید والامقام عباس پوربهی  و از نوحه خوانان اهل بیت (ع) پس از دوران بازیکنی، نسلی از ورزشکاران را برای حفظ مکتب شاهین پرورش داد و به جامعه فوتبال ایران و بوشهر معرفی کرد.

  وی یکی از فرهیختگان و چهره های ورزشی ناب بوشهر هست.

ورزشکاری که نظم و اخلاق را از کودکی در مکاتبی دنبال می کرد که در رأس آن بزرگانی چون دکتر اکرامی ها، دهداری ها، خواجه نوری ها و مهندس بهشتی ها قرار داشتند زنده یاد پوربهی در سال 1355 در تیم فوتبال ایران جوان بوشهر به عنوان سرپرست در مسابقات زیرگروه کشور جام تخت جمشید در کرمانشاه شرکت کرد و در سال 1357 با همین مسؤولیت در صعود شاهین به لیگ دسته دوم کشور نیز نقش داشت و از دیگر خدمات این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال بوشهر عزادار شد/ پرواز پدر شاهین به سوی فرزند شهیدش

فوتبال بوشهر عزادار شد/ پرواز پدر شاهین به سوی فرزند شهیدش