مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 14:252020-07-17سياسي

مسؤولان استان سمنان به توریسم درمانی بیشتر توجه کنند


نماینده مردم سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان سمنان و قرار گرفتن این استان در مسیر زائران حرم مطهر رضوی، - به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عصر امروز نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان سمنان و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از دو ابر پروژه بخش بهداشت و درمان سمنان بازدید کردند.

عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در این بازدید تأکید کرد: باید تلاش شود تا با جذب منابع مالی، اتمام پروژه های در حال ساخت بهداشتی و درمانی به ویژه این دو ابر پروژه تسریع و هر چه سریع تر خدمات باکیفیت تری به مردم ارائه شود.

او با تأکید بر اینکه باید در آینده ای نزدیک یک برنامه توسعه بلندمدت طراحی و اجرا می شود، تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان سمنان و قرار گرفتن این استان در مسیر زائران حرم مطهر رضوی، باید به موضوع توریسم درمانی بیشتر توجه شود.

نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس گفت: باید با پیشرفت و توسعه بیش از پیش مراکز درمانی در این استان و جذب بیماران از استان های هم جوار در راستای توسعه بیشتر استان گام برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولان استان سمنان به توریسم درمانی بیشتر توجه کنند

مسؤولان استان سمنان به توریسم درمانی بیشتر توجه کنند