مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 15:252020-07-17سياسي

طرح نمایندگان مجلس برای تغییر در شیوه اجرای «ته لنجی»


نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی از طرح نمایندگان مجلس برای تغییر شیوه اجرای کالای همراه ملوان یا ته لنجی خبر داد.

- نماینده شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای ساماندهی کالای همراه ملوان ، ته لنجی نمایندگان مجلس در قالب طرحی شیوه اجرایی آن را تغییر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، حجت الاسلام موسی احمدی عصر جمعه در نشست با شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای دیر، بردستان، دوراهک، آبدان و بردخون شهرستان دیر افزود: برای حمایت ملوانان طرحی در دست اقدام داریم که ترخیص کالای همراه ملوان دیگر بصورت ماشینی نباشد و به مبلغ یورو صورت گیرد و هرسال با این مبلغ و میزان کالا برای ملوانان ترخیص شود.

وی یادآورشد: حق نیروهای بومی تکریم و برخوداری از شغل مناسب و بکارگیری آنان در سطح مدیریتی شهرستان و استان است که برای تحقق این مهم با استاندار بوشهر مذاکره شده است.

نایب رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به استقرار تاسیسات عظیم نفتی و گازی در استان بوشهر در دیدار با مدیران پتروشیمی ها در عسلویه مطرح کردم که برای شغل و کار مناسب مردم هر پیمانکار سهمیه نیروهای هر شهرستان را برای جذب در نظر بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نمایندگان مجلس برای تغییر در شیوه اجرای «ته لنجی»

طرح نمایندگان مجلس برای تغییر در شیوه اجرای «ته لنجی»