مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 تیر 1399 ساعت 18:452020-07-17سياسي

ضرورت پخش اذان و دعا در اوقات شرعی مساجد /هیچ کس حق بستن درب مساجد را ندارد


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به فعالیت های محدود مساجد و باز بودن درب مساجد، گفت: هیچ کسی حق ندارد درب مساجد را ببندد و اذان و دعا در روزهای ایام کرونایی از مساجد پخش شود .

- حجت الاسلام ناصر شکریان امیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری اشاره به کارکردهای بسیار اثرگذار مساجد در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا مبدل شده است و بسیاری از توفیقات و موفقیت ها در پیک نخست شیوع این ویروس از همین قرارگاه حاصل شد.

شکریان ضمن انتقاد از برخی موضع گیری ها و جوسازی ها در خصوص مساجد و محافل دینی و مذهبی، تصریح کرد: هیچ یک از فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در دوران شیوع این ویروس تعطیل نشد بلکه جنبه های مختلف این فعالیت ها متناسب با این ایام تغییر کرد و بسیار هم اثرگذار ظاهر شد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی در مازندران بیان کرد: مقام رهبری بارها در بیانات ارزشمند خود به مصادیق مختلفی از این فعالیت ها اشاره و از اینگونه فعالیت ها تقدیر کردند، پخش اذان، دعا و نیایش در اوقات شرعی از مساجد مازندران، ضرورت دارد.

این مسؤول تأکید کرد: هیچ کس حق بستن درب مساجد را ندارد و مساجد در تمام ساعات و اوقات شرعی باز است اما اقامه نماز جماعت و تجمعات و فعالیت های دینی و مذهبی با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مبارزه با تبعیت کنیم، مساجد از مهم ترین پایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پخش اذان و دعا در اوقات شرعی مساجد /هیچ کس حق بستن درب مساجد را ندارد

ضرورت پخش اذان و دعا در اوقات شرعی مساجد /هیچ کس حق بستن درب مساجد را ندارد