مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 01:002020-07-17اقتصادي

مقایسه مشعل سوزی ایران و خاورمیانه با آمریکا


تولیدکنندگان نفت خاورمیانه از جمله ایران در کاهش مشغل سوزی پیشرفت داشته اند اما با درنظر گرفتن شمال آفریقا و آمریکا، نشانی از کاهش اتلاف گاز طبیعی در جهان وجود ندارد و میلیاردها دلار درآمد احتمالی همچنان هدر می رود.

- تولیدکنندگان نفت خاورمیانه از جمله ایران در کاهش مشغل سوزی پیشرفت داشته اند اما با درنظر گرفتن شمال آفریقا و آمریکا، نشانی از کاهش اتلاف گاز طبیعی در جهان وجود ندارد و میلیاردها دلار درآمد احتمالی همچنان هدر می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آمار شرکت تحقیقاتی FGE نشان می دهد که مشعل سوزی در عربستان سعودی طی سه سال گذشته 37 درصد، در ایران 29 درصد و در قطر 12 درصد کاهش داشته است؛ در حالی که عراق بالاترین میزان مشعل سوزی را دارد.

سیامک ادیبی، مدیر تیم گازی خاورمیانه در شرکت FGE به پلاتس گفت: عوامل موثر در کاهش مشعل سوزی شامل کاهش تولید نفت اوپک پلاس و در نتیجه کاهش تولید گاز مرتبط با آن، تحریمهای آمریکا و تاثیر آن بر تولید نفت ایران و بهبود مدیریت جمع آوری گاز در کشورهایی مانند عمان بوده اند.

خاورمیانه در سال میلادی گذشته 3.

4 میلیارد فوت مکعب در روز گاز سوزانده که معادل تولید گاز انگلیس است هر چند که عربستان سعودی، عراق، عمان، کویت و اوپک از هدف بانک جهانی برای صفر کردن مشعل سوزی تا سال 2030 حمایت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقایسه مشعل سوزی ایران و خاورمیانه با آمریکا

مقایسه مشعل سوزی ایران و خاورمیانه با آمریکا