مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 03:052020-07-17اقتصادي

اختصاص بیش از 5 میلیارد تومان برای ساماندهی شهریری


5 میلیارد و 200 میلیارد تومان برای ساماندهی محوطه باستانی شهریری هزینه شده است.

- ایسنا/اردبیل معاون میراث فرهنگی اردبیل گفت: 5 میلیارد و 200 میلیارد تومان برای ساماندهی محوطه باستانی شهریری هزینه شده است.

کریم لطفی در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: سایت موزه شهریری در 400 هکتار به عنوان یکی از پایگاه های ملی شاخص میراث فرهنگی است که با تایید در سال 98 کارگاهی برای ساماندهی آن تعریف شده و در حال حاضر نیز عملیات ساماندهی در این محوطه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه سالانه 7 محوطه شاخص در کشور با پیگیری معاونت میراث فرهنگی مطالعه شده و برای ساماندهی مورد تایید قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: محوطه باستانی شهریری نیز از سال 98 در ردیف این محوطه ها قرار گرفته با اختصاص اعتبار مناسب مراحل تکمیل و ساماندهی را سپری می کند.

معاون میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: تیم جامع طراحی این پایگاه با نیروی انسانی و تشکیلات اداری اعم از دفتر فنی طراح معمار سازه در حال کار بر روی این مجموعه است.

لطفی بیان کرد: به همت این تیم پوشش شهریری که در نوع خود جزو سازه های جدید، مدرن و بی نظیر است ساخته شده به طوری که برای مسیر دسترسی و سنگفرش ورودی مجموعه به طول سه کیلومتر و عرض 7 متر 700 میلیون تومان، تجهیز سرویس بهداشتی بخش اداری و نمازخانه 500 میلیون، سازه پوششی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص بیش از 5 میلیارد تومان برای ساماندهی شهریری

اختصاص بیش از 5 میلیارد تومان برای ساماندهی شهریری