مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 04:002020-07-18سياسي

مجوزهای صادره برای تولید انرژی خورشیدی در خمین تعیین تکلیف شود


نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف مجوزهای صادره برای تولید انرژی خورشیدی که سال ها به صورت معطل مانده، شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، علیرضا نظری صبح امروز در نشست با فرهاد شبیهی مدیرعامل برق باختر اظهار کرد: سرمایه گذارانی برای تولید انرژی خورشیدی درخواست داده و مجوز دریافت کرده اند اما هنوز وضعیت تولید را مشخص نکرده اند که ضروری است تکلیف مجوزهای صادره برای تولید انرژی خورشیدی که سال هاست معطل مانده مشخص و برای اجرای طرح ضرب الاجل مشخص شود و در غیر این صورت زمین واگذار شده بازپس گیری و برای واگذاری به متقاضیان جدید سپرده شود.

وی همچنین بر لزوم نصب و راه اندازی پست 463 مگاواتی خمین تاکید و بیان کرد: راه اندازی این پست از ضروریات است که باید هرچه سریع تر پیگیری و نهایی شود.

نماینده مردم خمین در مجلس کمک به تولیدکنندگان برق با استفاده از سوخت گاز و حمایت از تولیدکنندگان انرژی های پاک را نیز مورد تاکید قرار داد.

در این نشست مراحل اجرای پروژه پست 463 مگاواتی خمین، مشکلات ایجاد شده در اجرای طرح، پست برق شهرک صنعتی قورچی باشی، پست برق شهرک شهید سعیدی شهابیه، نحوه مدیریت مصرف برق در واحدهای تولیدی در شهرک های صنعتی به گونه ای که موجب خسارت بر مراکز تولیدی نشود مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوزهای صادره برای تولید انرژی خورشیدی در خمین تعیین تکلیف شود

مجوزهای صادره برای تولید انرژی خورشیدی در خمین تعیین تکلیف شود