مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 04:252020-07-18اجتماعي

تونل فاضلاب غرب تهران تا پایان سال تکمیل می شود


رییس بنیاد مستضعفان از تکمیل پروژه فاضلاب غرب تهران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: با تکمیل این تونل، سالانه حجمی معادل مخزن سد کرج برای مصارف صنعتی و کشاورزی در جنوب تهران فراهم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید پرویز فتاح در حاشیه بازدید از پروژه تونل انتقال فاضلاب غرب تهران به تصفیه خانه فیروزبهرام در جنوب غربی پایتخت اظهار کرد: این پروژه که طول آن 11 کیلومتر است و 10 کیلومتر آن به صورت مکانیزه حفاری می شود، توسط بنیاد مستضعفان در حال اجرا است و با تکمیل این تونل، فاضلاب مناطق غرب و جنوب غرب تهران به تصفیه خانه فیروزبهرام منتقل می شود و پس از تصفیه، برای مصارف صنعتی و کشاورزی قابل استفاده است.

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه این تونل 11 کیلومتری قابلیت انتقال فاضلاب مناطقی از تهران را دارد که جمعیتی بالغ بر 3.

5 میلیون نفر را در خود جای داده اند، گفت: با تکمیل این تونل، سالانه 180 میلیون متر مکعب آب برای مصارف صنعتی و کشاورزی فراهم می شود که معادل حجم آب مخزن سد کرج است.

وی گفت: در حال حاضر این پروژه حدود 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و انشاالله با تکمیل این تونل تا پایان سال، خط انتقال فاضلاب غرب تهران به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تونل فاضلاب غرب تهران تا پایان سال تکمیل می شود

تونل فاضلاب غرب تهران تا پایان سال تکمیل می شود