مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 04:302020-07-18پزشكي

چطور آرامش و نشاط خود را در این روزها حفظ کنیم؟


پنج ماه پیش شاید کمتر کسی فکر می کرد این روزها همچنان درگیری ویروس کرونا باشیم، ویروسی که در این مدت باعث شده هموطنان بسیاری بیمار شده و یا جان خود را از دست بدهند.

- ایسنا/اصفهان پنج ماه پیش شاید کمتر کسی فکر می کرد این روزها همچنان درگیری ویروس کرونا باشیم، ویروسی که در این مدت باعث شده هموطنان بسیاری بیمار شده و یا جان خود را از دست بدهند.

اگرچه از همان روزهای شروع شیوع ویروس کرونا مشخص بود این بحران تنها به سلامت جسمی مردم آسیب نمی زند و آسیب های دیگری به همراه خواهد داشت که از آن جمله می توان به آسیب های روحی و روانی ناشی از کرونا اشاره کرد.

نگرانی و ترس از ابتلا به این ویروس از یک سو و مشکلات اقتصادی، اجتماعی و محدودیت هایی که به دنبال بحران کرونا در جامعه افزایش یافت از سوی دیگر، بسیاری از مردم را گرفتار مشکلات روحی همچون استرس، افسردگی، وسواس فکری، ترس بیش از اندازه، هیجان و خشم کرده است.

دریا خانم 42 ساله ای که این روزها از ترس کرونا همچنان تلاش می کند کمتر از خانه خارج شود، می گوید: شاید به جرأت بگویم از اسفند تا الان یک شب خواب راحت نداشته ام، همیشه نگرانم و استرس دارم، برای مادرم که بیمار است، بچه های کوچک خواهرم، همسرم که مجبور است هر روز سرکار برود و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور آرامش و نشاط خود را در این روزها حفظ کنیم؟

چطور آرامش و نشاط خود را در این روزها حفظ کنیم؟