مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-18دانش

دانشگاه آزاد بجنورد میزبان مسابقات جودو و کوراش دانشجویان کشور خواهد بود


کوروش خسرویار، مدیر حوزه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: با توجه به امکانات و زیرساخت های مناسب در خراسان شمالی و حضور تعداد زیادی از ملی پوشان بنا شده است میزبانی رقابت های کشتی پهلوانی و هنرهای فردی دانشگاه .

- مدیر حوزه تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد بجنورد گفت: مسابقات قهرمانی جودو و کوراش دانشجویان کشور که به نام جام سردار سپهبد شهید سلیمانی نامگذاری شده است، بهمن امسال در این دانشگاه برگزار می شود.

کوروش خسرویار، مدیر حوزه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: با توجه به امکانات و زیرساخت های مناسب در خراسان شمالی و حضور تعداد زیادی از ملی پوشان بنا شده است میزبانی رقابت های کشتی پهلوانی و هنرهای فردی دانشگاه آزاد اسلامی جام ولایت و مسابقات قهرمانی جودو و کوراش دانشجویان کشور، جام سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی در بهمن به این استان واگذار شود.

خسرویار ادامه داد: طی روزهای گذشته نشستی با حضور رییس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد و معاونان برگزار شد که در آن جلسه مقرر شد رشته های تحصیلی جودو و کشتی تا مقطع دیپلم با مشارکت هنرستان ورزشی سما در بجنورد راه اندازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه آزاد بجنورد میزبان مسابقات جودو و کوراش دانشجویان کشور خواهد بود

دانشگاه آزاد بجنورد میزبان مسابقات جودو و کوراش دانشجویان کشور خواهد بود