مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-18اقتصادي

اجرای مصوبه الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت متوقف شد


پس از استقلال مدیریت شهری فردیس، حریم شهر مشکین دشت و فردیس هنوز مشخص نشده و تا به امروز علی رغم مصوبه هیأت وزیرات تکلیف شهرک شهید رستمی مشخص نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، در سال 92 پس از پیگیری های بسیار، فردیس با مصوبه هیأت وزیران از کرج مستقل  و به شهرستان تبدیل شد، مشکین دشت  به عنوان بخشی از شهرستان فردیس قرار گرفت و محدوده لوکوموتیوسازی مپنا و شهرک شهید رستمی که به لحاظ طرح جامع و تفصیلی مصوب سال های 68 تا 94  و طرح مطالعاتی کنونی جزو فردیس محسوب می شد؛ در مصوبه هیأت وزیران به مشکین دشت الحاق شد.

 با گذشت حدود 7 سال از شهرستان شدن فردیس هنوز این موضوع تعیین تکلیف نشده و طبق مصوبات تقسیمات کشوری و جلسه اردیبهشت ماه سال جاری در استانداری البرز طبق اعلام مسؤولان استان و فرماندار فردیس، مقرر شد؛ مصوبه هیأت وزیران ملاک عمل قرار گرفته و لوکوموتیوسازی مپنا و شهرک شهید رستمی به بخش  مشکین دشت الحاق شود.

اما به گفته رییس شورای اسلامی شهر فردیس این موضوع  بنا به مراجعات صدها نفر از اهالی شهرک رستمی و درخواست های مکرر مردمی و اعلان نارضایتی های آنان، توسط مدیریت شهری فردیس  پیگیری و به خواستگاه مردم اجرای مصوبه  فوق به دستور مدیر کل دفتر تقسیمات کشوری وزارت  کشور تا بررسی مجدد،  متوقف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مصوبه الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت متوقف شد

اجرای مصوبه الحاق شهرک شهید رستمی به مشکین دشت متوقف شد