مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-18حوادث

کشف سکه های 3000 ساله در تهران و بازداشت 6 نفر


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 750 سکه عتیقه مربوط به سه هزار سال پیش و یک کتاب قدیمی خبر داد و گفت: ارزش اموال کشف شده توسط کارشناسان میرات فرهنگی در حال بررسی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار کیوان ظهیری در ان باره گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه پدری 70 ساله به همراه دو تن از فرزندان 47 و 37 ساله اش ساکن یکی از استان های همجوار استان تهران با همکاری دو تن از همدستانشان ساکن شهر تهران باندی پنج نفره جهت فروش طلاجات و سکه های عتیقه تشکیل داده اند بررسی موضوع در دستور کار تیمی از ماموران متخصص کلانتری 105 سنایی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه حکایت از این داشت، این پدر و سه پسرش با استفاده از ابزار گنج یاب و حفاری های غیر مجاز، طلاجات و سکه های عتیقه را در یکی از استان های همجوار استان تهران کشف و پس از شناسایی خریدار توسط دو تن از همدستانشان در شهر تهران به فروش می رسانند.

این مقام انتظامی توضیح داد: در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مشخص شد که اخیراً این افراد تعدادی سکه قدیمی مربوط به 3000 سال پیش را کشف و قصد فروش آن به یکی از خریداران در شهر تهران را دارند.

رییس پلیس پیشگیری تهران افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی محل قرار اعضای این باند و خریدار در یکی از مراکز موسیقی شهر تهران شناسایی و با دستور قضایی دستگیری فروشندگان و خریدار عت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سکه های 3000 ساله در تهران و بازداشت 6 نفر

کشف سکه های 3000 ساله در تهران و بازداشت 6 نفر