مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-18اقتصادي

کوه های نخاله معضل جدی مسکن مهر ماهدشت


در پروژه مسکن مهر ماهدشت حدود 11 هزار واحد ساخته شده که پیمانکاران نسبت به انتقال نخاله های ساختمانی بی توجه بوده اند و حالا باعث شده در گوشه و کنار این شهرک شاهد کوه های نخاله ساختمانی باشیم.

- ایسنا/البرز شهردار ماهدشت گفت: در پروژه مسکن مهر ماهدشت حدود 11 هزار واحد ساخته شده که پیمانکاران نسبت به انتقال نخاله های ساختمانی بی توجه بوده اند و حالا باعث شده در گوشه و کنار این شهرک شاهد کوه های نخاله ساختمانی باشیم.

خلیل تاریقلی روز شنبه 28 تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی مشکلات مسکن مهر ماهدشت اظهار کرد: هرچند دوسالی از تکمیل و تحویل واحدهای مسکن مهر ماهدشت می گذرد ولی ساکنان این واحدها هنوز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: کمبود فضاهای آموزشی، درمانگاه و مراکز بهداشتی و مجموعه های فرهنگی و ورزشی تنها بخشی از کمبودهایی است که ساکنان مسکن مهر ماهدشت با آن مواجه هستند.

وی توضیح داد: برخی تصور می کنند بعد از ساخته شدن این واحدها و تحویل آن به مردم دیگر وظیفه شهرداری است که صفر تا صد کمبودهای این شهرک را حل کند در حالی که این تصور نادرست است.

تاریقلی تاکید کرد: درست است که شهرداری باید پیگیر ایجاد مراکز مختلف رفاهی و خدماتی در شهر باشد ولی متولی ساخت بیمارستان، مدرسه، مجموعه ورزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه های نخاله معضل جدی مسکن مهر ماهدشت

کوه های نخاله معضل جدی مسکن مهر ماهدشت