مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-18اقتصادي

بازسازی محور خوسف-قلعه زری نیازمند 30 هزار میلیون ریال اعتبار است


سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای خوسف گفت: با توجه به حجم تردد بالای محور خوسف- قلعه زری، ارتقاء 12 کیلومتر از این مسیر نیازمند 30 هزار میلیون ریال است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جعفر افقهی صبح شنبه در جمع خبرنگاران از اتمام روکش آسفالت گرم محور خوسف – قلعه زری به طول شش کیلومتر و ساخت سه دستگاه آبنما خبر داد و افزود: این اقدامات در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محورهای مواصلاتی خوسف و به منظور رفاه حال کاربران جاده ای انجام شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه با اعتباری بالغ بر 13 هزار میلیون ریال اجرا شده است، گفت: با توجه به حجم تردد بالای این محور و عبور عمده تریلرهای حامل سنگ، ارتقاء 12 کیلومتر از این مسیر نیازمند 30 هزار میلیون ریال است.

سرپرست اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خوسف از وجود هزار و 500 کیلومتر جاده بین شهری و روستایی در خوسف خبر داد و گفت: رسیدگی مناسب به راه های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان خوسف نیازمند اعتبارات استانی است.

وی ادامه داد: هرساله به تناسب اعتبارات عملیات روکش آسفالت محورها در برنامه قرار می گیرد که با توجه به خرابی بی رویه آسفالت محورها و اولویت بندی آنها نسبت به انجام روکش راه ها اقداماتب انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی محور خوسف-قلعه زری نیازمند 30 هزار میلیون ریال اعتبار است

بازسازی محور خوسف-قلعه زری نیازمند 30 هزار میلیون ریال اعتبار است