مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-18سياسي

پروژه جلوگیری از سوختن گاز فلر فقط 2.5 درصد پیشرفت دارد


عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به پیشرفت 2.

5 درصدی جلوگیری از سوختن گاز فلر گفت: طبق برنامه ششم توسعه و دستورالعمل جداگانه وزارت نفت، باید اقدامات خاصی در این باره صورت می گرفت که محقق نشده است.

- مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: یکی از موضوعات اصلی و اولویت دار در کشور که می تواند هم به جهت اقتصادی و هم به جهت حفاظت از محیط زیست مفید باشد جلوگیری از خروج گاز فلر است.

وی افزود: متأسفانه در دو دهه اخیر وزارت نفت کار جدی در این باره انجام نداده است و این درحالی است که برخی از پیمانکاران به این وزارتخانه مراجعه کرده و اعلام کردند که گاز فلر هم اکنون از چاه ها در حال سوختن است ولی حداقل اجازه دهید که ما کار لازم را انجام داده و اقتصاد کشور را در این باره به سمت درآمدزایی ببریم و حتی حاضر بودند که هزینه های آن را به دولت بپردازند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: ما می توانستیم مانع از سوختن گاز فلر شده و با اقدامات فرآوری صورت گرفته به سمت صادرات آن برویم که این کار تاکنون صورت نگرفته است.

شریعتی خاطرنشان کرد: وزارت نفت دو سال پیش تصمیم گرفت در این باره کار اجرایی انجام داده و مانع از سوختن گاز فلر شود در حالی که این کار فقط 2.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه جلوگیری از سوختن گاز فلر فقط 2.5 درصد پیشرفت دارد

پروژه جلوگیری از سوختن گاز فلر فقط 2.5 درصد پیشرفت دارد