مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 06:152020-07-18اقتصادي

16 برنامه برای جهش تولید در بخش کشاورزی استان تهیه شده است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی، امسال در بخش کشاورزی استان 16 برنامه برای جهش تولید در این بخش تهیه و تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه خمسه صبح شنبه در جلسه پیشبرد اهداف همکاری های بین جهاد کشاورزی و بسیج در راستای جهش تولید که با حضور سرهنگ برین معاون اجرایی سپاه استان و سرهنگ قاسمی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد اظهار کرد: در حال حاضر پروژه های خوبی در زمینه طرح های زیر بنایی در بخش کشاورزی در استان در حال اجرا است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه تأمین محصولات استراتژیک انجام شده افزود: با اقدامات انجام شده ضریب تولید روغن و دانه های روغنی بالا رفته و میزان واردات روغن کاهش یافته است.

خمسه افزود: امسال با توجه به کارهای انجام شده؛ امیدواریم بتوانیم در زمینه تولید نهاده ها و محصولات کشاورزی بی نیاز باشیم.

وی یاد آور شد: همچنین در راستای مصرف بهینه آب؛ طی دو سال گذشته سطح زیر کشت گندم آبی کاهش یافته اما با استفاده از ارقام مناسب و اقدامات مدیریتی میزان عملکرد تولید محصول در واحد سطح افزایش داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 برنامه برای جهش تولید در بخش کشاورزی استان تهیه شده است

16 برنامه برای جهش تولید در بخش کشاورزی استان تهیه شده است