مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-18سياسي

نوروزی: به جای استیضاح باید از ظرفیت دیوان محاسبات و کمیسیون اصل 90 استفاده کنیم


عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: به جای استیضاح باید از ابزارهای دیگر نظارت همانند ظرفیت دیوان محاسبات، کمیسیون اصل 90، کمیسیون های تخصصی مجلس و سوال از وزرا استفاده کنیم.

- رحمت اله نوروزی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به حمایت های رهبر معظم انقلاب از دولت ها در تمامی دوره ها اشاره کرد و با بیان اینکه رهبر انقلاب این حمایت را از هیچ دولتی دریغ نکردند، اظهار داشت: علت این حمایت ها شناخت و اشراف رهبر انقلاب نسبت به تهدیدات بیرونی علیه نظام و کشور و احساس مسئولیت ایشان در قبال لطماتی است که ممکن است از شکاف و چنددستگی در ارکان نظام و قوای سه گانه حاصل شود.

وی افزود: حمایت های رهبر انقلاب، از نخستین روزهای دولت دوم آقای روحانی نیز ادامه داشته و تا آخرین روز از فعالیت این دولت ادامه خواهد داشت.

رییس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس اضافه کرد: بنده هم مثل بسیاری از نمایندگان مجلس به شدت به استفاده از ابزارهای نظارتی برای پیگیری و احقاق حقوق مردم معتقد هستم و اساساً نظارت را بر قانونگذاری مقدم می دانم اما این نکته را نیز از نظر نباید دور داشت که کشور اکنون در حساس ترین برهه زمانی حیات نظام قرار دارد و حلقه تحریم روز به روز تنگ تر شده و مشکلات بین المللی اقتصاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: به جای استیضاح باید از ظرفیت دیوان محاسبات و کمیسیون اصل 90 استفاده کنیم

نوروزی: به جای استیضاح باید از ظرفیت دیوان محاسبات و کمیسیون اصل 90 استفاده کنیم