مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-18فرهنگي

اثر پویا سرایی به فستیوال اروپایی راه یافت/ تک نوازی امید حاجیلی


آنسامبل بادی برنجی ایران در بیست و یکمین فستیوال بادی برنجی ایتالیا قطعه سوییت «پارسیان» به آهنگ سازی پویا سرایی نوازنده و آهنگساز شناخته شده کشورمان را اجرا می کند.

- آنسامبل بادی برنجی ایران در بیست و یکمین فستیوال بادی برنجی ایتالیا قطعه سوییت پارسیان به آهنگ سازی پویا سرایی نوازنده و آهنگساز شناخته شده کشورمان را اجرا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آنسامبل بادی برنجی ایران در بیست و یکمین فستیوال بادی برنجی ایتالیا (Italian Brass Week) قطعه سوییت پارسیان اثر پویا سرایی نوازنده سنتور و آهنگساز شناخته شده کشورمان را پیش روی مخاطبان قرار می دهد.

این اثر به دلیل شیوع ویروس کرونا و بیماری کووید 19 در قالب یک فیلم به دبیرخانه فستیوال برای اجرا ارسال شده است.

قطعه سوییت پارسیان به آهنگسازی و تنظیم پویا سرایی، با حضور امید حاجیلی به عنوان سولیست ترومپت با مدیریت هنری لیلا بازغی با بهره گیری از موسیقی دستگاهی و موسیقی اقوام ایران ساخته شده است.

در این قطعه حسین شریفی، سیامک کریم پور (ترومبون)، مهسا یوسفی نژاد (هورن)، علیرضا میرآقا (ترومپت و فلوگل هورن) و علی ضرابی (ترومپت) تک نواز بخش های مختلف هستند.

همچنین: کامیار ماندگاریان با ترومپت، نرگس تقی پور، باران ذوالفقاری، لیلا بازغی با هورن و نیز افشار حشمتیان با ساز توبا، آنسامبل باد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثر پویا سرایی به فستیوال اروپایی راه یافت/ تک نوازی امید حاجیلی

اثر پویا سرایی به فستیوال اروپایی راه یافت/ تک نوازی امید حاجیلی