مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 06:452020-07-18سياسي

افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی بهار در سال 1400


مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به وجود 300 تخت بیمارستانی فعال در استان گفت: وضعیت بیمارستانهای تأمین اجتماعی استان همدان در کشور از نظر تعداد تخت فعال بسیار عالی است به طوریکه در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

- ایسنا/همدان مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان همدان با اشاره به وجود 300 تخت بیمارستانی فعال در استان گفت: وضعیت بیمارستانهای تأمین اجتماعی استان همدان در کشور از نظر تعداد تخت فعال بسیار عالی است به طوریکه در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

دکتر علیرضا صفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه تلاش داریم تعداد تختهای فعال را به ظرفیت اسمی برسانیم، اظهارکرد:میزان دسترسی به تخت فعال در بیمارستانهای همدان خوب است به طوریکه 156 تخت فعال در بیمارستان آتیه همدان و 141 تخت فعال در بیمارستان دکتر غرضی ملایر وجود دارد اما با این وجود تلاش داریم به ظرفیت اسمی برسانیم.

افتتاح درمانگاه بهار در سال 1400 وی از افتتاح درمانگاه شهرستان بهار در هفته دولت سال آینده خبرداد و تصریح کرد: درمانگاه بهار از سال 98 آغاز به ساخت شده و به شدت پیگیر هستیم که در هفته دولت سال 1400 به بهره برداری برسد تا دسترسی بیمه شدگان این منطقه به خدمات درمانی افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی بهار در سال 1400

افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی بهار در سال 1400