مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-18پزشكي

آزمون زبان وزارت بهداشت هفتم مردادماه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (30 پرسش درک مطلب شنیداری، - پنجاه و هفتمین دوره آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت در 26 حوزه امتحانی در روز سه شنبه هفتم مردادماه برگزار خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) دارای 100 پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (30 پرسش درک مطلب شنیداری، 40 پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و 30 پرسش درک مطلب نوشتاری) و 100 نمره (بدون نمره منفی) است.

آزمون های دوره 57 که قرار بود پنجشنبه 2 مرداد برگزار شود به دلیل شدت شیوع بیماری کرونا مجددا به تعویق افتاد و آزمون در زمان جدید سه شنبه 7 مردادماه 99 برگزار می شود.

این دوره از آزمون در 26 حوزه امتحانی شامل 23 حوزه به صورت الکترونیک و 3 حوزه به صورت کاغذی برگزار خواهد شد.

برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می شود.

هر کارنامه دارای یک کُد ویژه به نام Certification Code بوده که در بالای آن درج می شود و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (در پیوند تأیید کارنامه یا Check Certificate Validity) قابل استعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون زبان وزارت بهداشت هفتم مردادماه برگزار می شود

آزمون زبان وزارت بهداشت هفتم مردادماه برگزار می شود