مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 07:052020-07-18بين الملل

سرنوشت ناو بونهام در انتظار سایر شناورهای نظامی آمریکا


رییس گروه ژئوپلیتیک مرکز راهبردی ایران، با بیان اینکه در آینده ممکن است شاهد اتفاقات مشابهی مانند ناو بونهام در شناور های آمریکایی باشیم، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، خبرگزاری میزان در خصوص حادثه آتش سوزی ناو نظامی آمریکا و تبعات احتمالی آن برای آمریکا گفتگویی با امیر محمد حسن نامی، ریییس ژئوپلوتیک مرکز راهبردی ایران انجام داده که بخش های مهم آن از نظرتان می گذرد.

- در آوریل 1947 اولین واقعه ژئواستراتژیک در جهان شکل گرفت و دو راهبرد از سوی دو قدرت آن زمان یعنی شوروی و آمریکا اتخاذ شد.

شوروی استراتژی برّی را برای خود برگزید و نگاه خود را به زمین ها و تصرف زمین ها معطوف کرد و در مقابل آمریکا استراتژی بحری را برای خود انتخاب کرد و نگاهش را به دریا ها معطوف کرد.

- آمریکا در حال حاضر 12 ناو هلی کوپتربر و هواپیمابر دارد.

- تنها و تنها ساخت ناو بونهام ریچارد که ماموریت اصلی آن نیروبَری و هلی کوپتربری بود بیش از 30 میلیارد دلار هزینه روی دست آمریکا گذاشته بود و این رقم جدای از رقم بالای مربوط به تجهیزات و پرسنل این ناو است.

- نگهداری فوق العاده ناو بونهام در پایگاه سن دیگو به این دلیل بود که مقرر شده بود اولین هواپیمای اف 35B که عمودپرواز است، روی این ناو قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت ناو بونهام در انتظار سایر شناورهای نظامی آمریکا

سرنوشت ناو بونهام در انتظار سایر شناورهای نظامی آمریکا