مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 07:352020-07-18سياسي

امکان رزرو صندلی های مترو و اتوبوس جهت پیشگیری از انتقال کرونا


در صورتی که سیستم اداری شهرداری کاملا الکترونیکی و دیجیتال شود امکان رزرو صندلی اتوبوس و مترو وجود دارد و می توان جهت پیشگیری از انتقال کرونا در حمل و نقل عمومی از این روش استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران درباره امکان رزرو صندلی مترو جهت کنترل جمعیت و پیشگیری از کروناگفت: اجرای این موضوع سخت و پیچیده است چرا که فرهنگ سازی لازم در این زمینه صورت نگرفته و رزروی شدن صندلی مترو می تواند حواشی زیادی را به همراه داشته باشد.

خلیل آبادی گفت: ممکن است جوانی صندلی اتوبوس را رزرو کرده باشد و پس از مراجعه به مترو ببیند پیرمردی بر روی آن نشسته و آیا در این هنگام جوان می تواند اقدامی انجام دهد؟ لذا تمهیدات باید در زمینه صورت گیرد و فرهنگسازی شود.

وی تصریح کرد: در صورتی که سیستم شهرداری کاملا دیجیتالی باشد امکان رزرو صندلی اتوبوس و مترو وجود دارد البته در کنار این مسأله باید رانندگان حمل و نقل عمومی نیز آموزش ببینند و یارانه ای را از سوی دولت و شهرداری در این زمینه در نظر گیریم.

وی درباره رانت دولت به کرونا و صحبت هایی که اخیراً محسن هاشمی در این زمینه مطرح کرده است، اظهار داشت: دولت با بازگشایی صنوف و مشاغل پس از موج اول کرونا به نوعی سبب رانت به ویروس کووید ـ 19 شده است، البته قصد دولت این بود که مشاغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان رزرو صندلی های مترو و اتوبوس جهت پیشگیری از انتقال کرونا

امکان رزرو صندلی های مترو و اتوبوس جهت پیشگیری از انتقال کرونا