مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 07:402020-07-18اقتصادي

روزهای شلوغ آخر هفته در آرامستان گرگان/ یک واحد صنفی پلمپ شد


رییس مرکز بهداشت شهرستان گرگان از کم توجهی برخی شهروندان در اماکن خرید و بازار هفتگی در شرایط کرونایی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه آرامستان های گرگان در روزهای پایانی هفته شلوغ و پرجمعیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، پروین ولی پور پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد مبارزه با تشدید شده و رعایت پروتکل های بهداشتی تخلفات صنفی را به حداقل رسانده است.

*ابراز نگرانی از شلوغی گرمابه های عمومی گرگان رییس مرکز بهداشت شهرستان گرگان از شلوغی گرمابه های عمومی ابراز نگرانی کرد و افزود: بازدیدهایی که از سطح شهرستان به عمل آمده حاکی از آن است که وضعیت گرمابه های گرگان با ازدحام مواجه است.

ولی پور با اشاره به اینکه ازدحام جمعیت در بازر هفتگی گرگان وجود دارد از این شرایط با توجه به شیوع کرونا ابراز نگرانی کرد و گفت: ازدحام جمعیت در این نقطه که امکان شیوع ویروس بیشتر است باید نظارت تشدید شود.

وی از استمرار نظارت ها بر اصناف گرگان خبر داد و ابراز کرد: حدود 400 مورد بازدید طی هفته گذشته از اصناف گرگان انجام گرفت که به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی یک واحد صنفی پلمپ و یک واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

*دستگاه های اجرایی رابط بهداشت معرفی کنند رییس مرکز بهداشت شهرستان گرگان بر لزوم تعامل بین دستگاه های اجرایی با بهداشت تاکید کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزهای شلوغ آخر هفته در آرامستان گرگان/ یک واحد صنفی پلمپ شد

روزهای شلوغ آخر هفته در آرامستان گرگان/ یک واحد صنفی پلمپ شد