مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 07:552020-07-18سياسي

40 هزار واحد مسکن ویژه محرومان در کشور احداث می شود


مدیر عامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام از ساخت 40 هزار واحد مسکونی محرومین در کشور خبرداد و گفت: با حضور بنیاد برکت حدود هزار روستای محروم درکشور محرومیت زدایی خواهدشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرحسین مدنی پیش ازظهر شنبه در مراسم افتتاحیه یک واحد تولیدی در جویبار با اعلام اینکه تاکنون یک هزار و 900 مدرسه توسط بنیاد برکت در کشور ساخته شده است، افزود: خوشبختانه بنیاد برکت از تکلیف داده شده توسط مقام معظم رهبری در ساخت 1000 مدرسه موفق عمل کرده و دوبرابراین تکلیف را درکشور اجرایی کرده است.

وی با اشاره به اینکه حدود یک هزار و 500 مسجد و مجموعه های فرهنگی در کشور ساخته شده است، اظهار کرد: تاکنون 240 مرکز جامع سلامت و خانه بهداشت توسط بنیاد برکت در کشور راه اندازی شده است.

مدیر عامل بنیاد برکت بیان کرد: در طرح سحاب بنیاد برکت، 47 هزار طرح در کشور اجرایی شده است و در 8 هزار روستا طرح های اشتغالزایی انجام می شود.

مدنی با اعلام اینکه روزانه 300 طرح اشتغال محور توسط بنیاد برکت در کشور انجام می شود، افزود: در قالب این طرح ها روزانه یک هزار شغل در کشور ایجاد می شود و امسال مشارکت جدید با 130 بنگاه های کوچک و متوسط را دردستور کار خود داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار واحد مسکن ویژه محرومان در کشور احداث می شود

40 هزار واحد مسکن ویژه محرومان در کشور احداث می شود