مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-18فرهنگي

«کوئنتین تارانتینو» کارگردانی علاقه مند به نمایش خشم


با توجه به درگیری های انسان ها در جهان امروزی، افراد اکثرا سعی می کنند از زمان هایی که در اختیار دارند به بهترین شکل استفاده کنند به همین دلیل ممکن است برخی از فعالیت ها را از برنامه هر روزه خود حذف کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی با توجه به درگیری های انسان ها در جهان امروزی، افراد اکثرا سعی می کنند از زمان هایی که در اختیار دارند به بهترین شکل استفاده کنند به همین دلیل ممکن است برخی از فعالیت ها را از برنامه هر روزه خود حذف کنند.

البته تماشای فیلم از جمله این فعالیت ها نیست و افراد با تماشای فیلم هایی که هر کدام به نوعی ارزش دیدن و تجربه کردن را دارند، اوقات خوشی را سپری می کنند.

در ادامه به معرفی چند فیلم سگ های انباری ، عامه پسند ، هشت نفرت انگیز و بیل را بکش از آثار شاخص کوئنتین تارانتینو یکی از کارگردانان مستقل سینمای هالیوود که فیلم هایی با ویژگی های غیرخطی، موضوعات طنز، استفاده از خشونت، سکانس های طولانی دیالوگ-محور، گروه بازیگران قوی و ارجاعات فراوان به فرهنگ عامه می سازد، می پردازیم.

سگ های انباری فیلم سینمایی سگ های انباری اولین فیلم کوئنتین تارانتینو در سال 1992 برای سینما بود که به عنوان بهترین فیلم اول یک کارگردان در طول تاریخ سینما شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کوئنتین تارانتینو» کارگردانی علاقه مند به نمایش خشم

«کوئنتین تارانتینو» کارگردانی علاقه مند به نمایش خشم