مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 08:152020-07-18اقتصادي

افتتاح 68 واحد مسکن متخصصین علوم پزشکی زاهدان تا پایان امسال


رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با هدف افزایش ماندگاری پزشکان متخصص و فوق تخصص در استان و کاهش زمان تلف شده متخصین در مسیرهای تردد، تعداد 71 واحد مسکن متخصصین در بیمارستان های زیرپوشش این دانشگاه ساخته خواهد شد و عملیات اجرایی 68 واحد آن تا پایان سال پایان می یابد.

- سید محمد هاشمی شهری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تا کنون حدود 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات مصوب وزارت بهداشت برای ساخت  مسکن متخصصین در حوزه تحت پوشش این دانشگاه هزینه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: در تلاشیم تا با  جذب اعتبارات جدید این واحدها را تکمیل و با تمرکز متخصصین در این واحدها چرخه خدمات را تسریع نماییم.

مدیر دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی نیز در این بازدید با اشاره به پیشرفت 35 تا 40  درصدی فاز اول از منازل مسکونی متخصصین در بیمارستان علی ابن ابی طالب(ع)  گفت: در فاز اول 35 واحد مسکونی در این بیمارستان ساخته می شود.

امید اوکاتی با تشریح فراید پیشرفت کار گفت:  این واحدهای مسکونی در 5 بلوک ساخته می شود و هر بلوک نیز 7 واحد دو خوابه با زیر بنای  80 متر مربع را در خود جای داده است.

وی افزود: تعداد36 واحد ساختمانی در شهرستان زاهدان 5 واحد میرجاوه، 3 واحد در سیب و سوران، 15 بواحد در خاش و12 واحد  در سروان جانمایی و عملیات اجرایی آنها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 68 واحد مسکن متخصصین علوم پزشکی زاهدان تا پایان امسال

افتتاح 68 واحد مسکن متخصصین علوم پزشکی زاهدان تا پایان امسال