مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-18سياسي

فعالیت گروه های جهادی در نقاط مختلف آثار فرهنگی به دنبال دارد


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:فعالیت گروه های جهادی تنها یک کار فیزیکی نیست بلکه اقدامی الهی بوده و اثر فرهنگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با مسئول گروه جهادی حاج احمد متوسلیان با بیان اینکه گروه های جهادی مصداق بارز اجابت دعای وستخدمنی فی مرضاتک هستند، افزود: اینکه انسان توفیقی پیدا کند تا برای جامعه انسانی و جامعه اسلامی به مانند مرهمی بر روی زخم ها باشد، بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه کار خوب وقتی همراه با هدف خوبی باشد، معنا پیدا می کند، گفت: مدعی های بیگانه که همواره برای گمراه کردن مردم شعارهایی می دهند، در مقابل حضور گروه های جهادی دچار شکست می شوند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه اگر مردم در مشکلات حضور حزب اللهی ها، انقلابی ها و روحانیون را در کنار خود می بینند، ایمانشان محکم می شود، گفت: کار گروه های جهادی تنها یک کار فیزیکی نیست بلکه اقدامی الهی بوده و اثر فرهنگی دارد.

وی بیان کرد: اگر نیرو و اعتبارات تخصیص داده شود ولی در استان همکاری صورت نگیرد، کارها به جلو حرکت نمی کند، بنابراین از طرف ما در این جهت همکاری های لازم انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به منطقه درح در استان بیان کرد: اگرچه مردمان درح طی سالیان متوالی محروم بوده اند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت گروه های جهادی در نقاط مختلف آثار فرهنگی به دنبال دارد

فعالیت گروه های جهادی در نقاط مختلف آثار فرهنگی به دنبال دارد