مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 08:452020-07-18بين الملل

«الکاظمی» کنترل گذرگاه مرزی زرباطیه-مهران را نیز به ارتش واگذار کرد


نخست وزیر عراق در راستای اجرای طرح کنترل گذرگاه های مرزی، امروز یک هیأت برای ارزیابی شرایط به دست گرفتن کنترل گذرگاه مرزی «زرباطیه - مهران» به استان «واسط» فرستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امروز (شنبه، 18 ژوییه) یک منبع آگاه در گفت وگو با بغداد الیوم   از اعزام یک هیأت از سوی نخست وزیر عراق به گذرگاه مرزی زرباطیه در استان واسط  که هم مرز با ایران است، خبر داد.

بر اساس این گزارش به دستور مصطفی الکاظمی ،سرلشکر ستاد عبدالامیر الشمری فرماندهی عملیات مشترک عراق و برخی از اعضای دفتر نظامی نخست وزیر امروز از این گذرگاه بازدید کردند.

به نوشته پایگاه خبری ناس ، سرلشکر ستاد الشمری که امروز به همراه عمر الوائلی مدیرکل گذرگاه ها در حال بازدید از این گذرگاه بود در جمع خبرنگاران گفت: تدابیری جدی و قاطعانه برای اعمال قانون و کنترل کلیه گذرگاه های مرزی از سوی دولت به منظور بررسی منابع اقتصادی کلی کشور، اتخاذ خواهد شد و یک نیرو از فرماندهی عملیات مشترک عراق، عازم گذرگاه مرزی زرباطیه می شود.

الشمری توضیح داد: این بازدید با هدف بررسی موقعیت مکانی و تامین مستلزمات ضروری و کامل برای اعزام یک نیرو از فرماندهی عملیات مشترک طی روزهای آتی به گذرگاه زرباطیه صورت می گیرد و هدف اصلی از این اقدام، کنترل گذرگاه های مرکزی از سوی فرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«الکاظمی» کنترل گذرگاه مرزی زرباطیه-مهران را نیز به ارتش واگذار کرد

«الکاظمی» کنترل گذرگاه مرزی زرباطیه-مهران را نیز به ارتش واگذار کرد