مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 08:552020-07-18اقتصادي

وجود 505 هزار مشترک تلفن ثابت در کرمانشاه/ 380 روستای استان به فیبر نوری متصل می شود


مدیر عامل مخابرات منطقه کرمانشاه با اشاره به وجود نزدیک به 505 هزار تلفن ثابت فعال در استان، گفت: درآمد ماهانه بیش از 70 درصد تلفن های استان کمتر از 2 هزار تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسیب قبادیان امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به توسعه زیرساخت ها و توسعه خدمات الکترونیکی در استان، اظهار داشت: این حجم از میزان ترافیک را با توجه به شیوع کرونا در کشور در هیچ بحرانی که تقاضای استفاده از سرویس های مخابراتی را افزایش می دهد، پیش بینی نمی کردیم.

وی ادامه داد: با وجود افزایش ترافیکی سه برابر استفاده مردم از شبکه ملی اطلاعات در این ایام، با توجه به توسعه زیرساخت ها طی سال های اخیر در این آزمون سربلند بیرون آمدیم.

مدیر عامل مخابرات منطقه کرمانشاه تصریح کرد: امروز با این همه ترافیکی که به شبکه تحمیل می شود کمتر از 60 درصد ظرفیت را استفاده می کنیم و این نشان می دهد در این مجموعه اقدامات و ظرفیت های خوبی ایجاد شده که در لایه های مختلف دسترسی این ظرفیت را پاسخگو است و ان شاءالله با پروژه های دیگری که در دست اقدام است به مراتب افزایش خواهد داشت.

وی اشاره ای به پیشرفت 70 درصدی پروژه استانی اتصال 380 روستای کرمانشاه به فیبر نوری داشت و گفت: امیدواریم زیرساخت های 258 کیلومتر فیبر نوری این پروژه برای اتصال 380 روستا و 64 سایت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 505 هزار مشترک تلفن ثابت در کرمانشاه/ 380 روستای استان به فیبر نوری متصل می شود

وجود 505 هزار مشترک تلفن ثابت در کرمانشاه/ 380 روستای استان به فیبر نوری متصل می شود