مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 09:002020-07-18حوادث

برگزاری جلسه برای بررسی حادثه مفقود شدن «سها »


با گذشت هشت روز از گم شدن سها رضانژاد ، دختری 27 ساله در جهان نما در ارتفاعات کردکوی در غرب گلستان هنوز خبر جدیدی از سرنوشتش به دست نیامده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس ، حوالی ظهر جمعه 20 تیرماه خبر گم شدن سها رضانژاد در ارتفاعات کردکوی استان گلستان به دستگاه های امدادی اطلاع داده شد؛ نیروهای امداد و نجات، انتظامی و .

برای یافتنش بلافاصله دست به کار شدند.

رحیم میرکریمی - معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان - در باره آخرین جزییات از جست و جوی او گفت: از روز اول تا به حال که جست و جو در حال پیگیری است، اثری از این خانم به دست نیاورده ایم و به نتیجه ای نرسیده ایم.

وی ادامه داد: امروز قرار است که جلسه ای در شهرستان برگزار شود که دستگاه ها گزارش دهند تا نهایتا در این باره تصمیم گیری شود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تا به حال حیطه ای که ذکر شده این خانم در آن محل مفقود شده و فراتر از آن هم جست و جو و بررسی شده است.

از پهپاد و پاراموتور و.

نیز در این اقدامات استفاده شده است.

میرکریمی در خصوص اینکه آیا تا به حال نشانه و اثری از سها رضانژاد در منطقه مشاهده شده است یا خیر؟ تصریح کرد: از روز اول تا به حال هیچ نشانه ای و اطلاعاتی که برای جست و جو کارساز باشد مشاهده نکردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جلسه برای بررسی حادثه مفقود شدن «سها »

برگزاری جلسه برای بررسی حادثه مفقود شدن «سها »