مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 09:052020-07-18اجتماعي

ارجاع موضوع تخلیه فاضلاب در رودخانه عباس آباد به دادستانی


معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست همدان از ارجاع موضوع تخلیه فاضلاب به رودخانه عباس آباد به دادستانی خبر داد و گفت: باید در منطقه گنجنامه هرچه سریع تر شبکه فاضلاب ایجاد شود.

- عادل عربی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازتخلیه ماشین های جمع آوری فاضلاب در رودخانه عباس آباد اظهار کرد: حفاظت از کیفیت منابع آب سطحی جزو وظایف اصلی اداره کل حفاظت از محیط زیست است به همین دلیل آنالیز آب، شناسایی منابع آلاینده و نمونه برداری از رودخانه را در برنامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر امکان کشف تخلف باشد حتما برخورد قضایی صورت خواهد گرفت و این اقدام روزانه در دستور کار است گفت: نظارت بر رودخانه هایی مانند عباس آباد که به عنوان منبع تامین آب شرب به شمار می آیند، در دستور کار جدی ماست.

معاون نظارت و پایش حفاظت محیط زیست استان همدان با اشاره به اینکه متاسفانه اطراف رودخانه عباس آباد واحدهای زیادی بدون رعایت حریم کیفی رودخانه مستقر شده اند افزود: مراکزی مانند رستوران، باغ رستوران، اردوگاه و.

در حریم رودخانه قرار دارند که برخی استعلام محیط زیست را ندارند.

وی با اشاره به اینکه باید برای جمع آوری فاضلاب این مراکز اقدام مهمی صورت گیرد خاطرنشان کرد: سازمان هایی مانند محیط زیست، بهداشت و شرکت آب و فاضلاب از قبل درگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع موضوع تخلیه فاضلاب در رودخانه عباس آباد به دادستانی

ارجاع موضوع تخلیه فاضلاب در رودخانه عباس آباد به دادستانی