مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-18سياسي

برگزاری همایش و گردهمایی در کرمان ممنوع است/ تشدید نظارت ها


برگزاری همایش، سمینار و گردهمایی های دولتی و غیردولتی در کرمان مطلقاً ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد جواد فدایی ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا بیان داشت: 50 درصد از مبتلایان به کرونا بدون علامت هستند و 35 درصد نیاز به بستری شدن ندارند ضمن اینکه 15 درصد از بیماران مبتلا به کرونا باید بستری شوند.

وی افزود: استفاده از ماسک و رعایت فاصله در راستای کاهش شیوع بیماری بسیار مهم است.

استاندار کرمان گفت: در حال حاضر نظارت های صورت گرفته نظارت های معمولی هستند و باید توجه به اهمیت این مساله، کارگروه نظارت باید فعال تر باشد.

فدایی تصریح کرد: هم اکنون کارگروه نظارت چک لیست ها را بررسی می کند و تذکر و امتیاز می دهد و بعد از چند روز برخورد صورت می گیرد اما این گروه ها هیچکدام اجازه ورود ندارند ضمن اینکه گشت ویژه کووید 19 برای مواردی خارج از حیطه این گروه ها تشکیل شده است.

وی به تعطیلی تالارها اشاره کرد و اظهار داشت: اگر تالارها تعطیل شوند مراسم به سوی باغات سوق داده می شود که کنترل آن ها مشکل است ضمن اینکه در صورت تعطیلی تالارها منابع مالی آنها تعطیل خواهد شد و شاهد مشکلاتی در این صنف خواهیم بود.

استاندار کرمان یادآور شد: در ستاد ملی کرونا رییس جمهور اعلام کردند که باید تاب آوری ملی را در جامعه در خصوص بحث سلامت و اقتصاد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری همایش و گردهمایی در کرمان ممنوع است/ تشدید نظارت ها

برگزاری همایش و گردهمایی در کرمان ممنوع است/ تشدید نظارت ها