مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-18ورزشي

یاوری: سپاهان خودزنی کرد / پازل تاکتیکی قلعه نویی ناقص بود


بازیکنانی همچون حاج صفی و اسدی در بدنه سپاهان و توسط مربیان پایه این باشگاه رشد کردند و اکنون مقابل سپاهان بهترین کیفیت را نشان می دهند این موضوع عیب نیست ولی اینکه ردی از بازیکنان پایه سپاهان در ترکیب تیم بزگسالان نیست باعث تأسف .

- محمد یاوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، پیرامون دیدار دو تیم تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان اظهار داشت: سپاهان در مصاف با تراکتور تاکتیکی را انتخاب کرده بود که تا حدود 20 درصد در آن موفق بود، هر تاکتیکی که در تیم اجرا می شود باید توسط تمامی بازیکنان عملی و اجرا شود.

وی افزود: در گل اول تراکتور شاهد بودیم که اکبر ایمانی مسافت حدوداً 20 متری را در بین دو خط هافبک و دفاع سپاهان سپری کرد و توانست پاس منجر به گل ارسال کند، با مرور این صحنه زمانی ایمانی از سد کیانی عبور می کند که کیانی در زمین حریف حضور دارند، این در حالی است که ما اغلب شاهد حضور کیانی در خط دفاع و جلوی آن بوده ایم.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: در این صحنه حتماً مشکلی وجود دارد که هافبک دفاعی حریف می توانند با طی مسافت حدوداً بیست متری خود را به دروازه سپاهان نزدیک کند و پاس گل دهد؛ مشخص است که پازل تاکتیکی سپاهان کامل نبود و تمامی عوامل تیم در این تاکتیک حضور نداشته اند تا باعث شود این از هم گسستگی پدید آید، آن روی سکه ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاوری: سپاهان خودزنی کرد / پازل تاکتیکی قلعه نویی ناقص بود

یاوری: سپاهان خودزنی کرد / پازل تاکتیکی قلعه نویی ناقص بود