مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 09:202020-07-18دانش

تمامی فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی ارومیه در هفته جاری لغو شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو تصمیمات ستاد مدیریت بیماری کرونا استان آذربایجان غربی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری، ساعت فعالیت های اداری دانشگاه صنعتی ارومیه و نیز تعداد روز های دورکاری در طول هفته آتی، - تمامی فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی ارومیه که مستلزم حضور دانشجویان در دانشگاه است، لغو و تا اعلام آتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا استان به تعویق افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو تصمیمات ستاد مدیریت بیماری کرونا استان آذربایجان غربی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری، ساعت فعالیت های اداری دانشگاه صنعتی ارومیه و نیز تعداد روز های دورکاری در طول هفته آتی، از شنبه 28 تیر تا چهارشنبه 1 مرداد، تمدید شد.

گفتنی است، تمامی فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی ارومیه که مستلزم حضور دانشجویان در دانشگاه است لغو و تا اعلام آتی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، استان به تعویق افتاد.

با توجه به تعویق امور و خدمات غیر ضروری در هفته آتی و ممنوعیت مراجعه حضوری، هرگونه خدمات ضروری برای دانشجویان صرفا بصورت غیرحضوری انجام می شود.

لازم به ذکر است، از افرادی که بر اساس قانون و حسب ضرورت در انجام وظایف محوله، ناگزیر به مراجعه و تردد حضوری در دانشگاه هستند، تقاضا می شود ضمن استف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی ارومیه در هفته جاری لغو شد

تمامی فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی ارومیه در هفته جاری لغو شد