مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-18سياسي

سطح داستان های جوانان بالاتر رفته است


در نشست خبری جایزه «ارغوان» به حاشیه های پیش آمده برای انتخاب یکی از آثار این جایزه پاسخ داده شد، همچنین در این نشست گفته شد سطح داستان های جوانان بالاتر رفته است.

- در نشست خبری جایزه ارغوان به حاشیه های پیش آمده برای انتخاب یکی از آثار این جایزه پاسخ داده شد، همچنین در این نشست گفته شد سطح داستان های جوانان بالاتر رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، نشست خبری سومین دوره جایزه ارغوان از طریق لایو اینستاگرام جایزه با حضور اوژن حقیقی - دبیر جایزه -، مهسا محبعلی - عضو هیئت انتخاب - و احمد پوری - عضو هیئت داوران - برگزار شد.

همچنین همزمان با نشست خبری این جایزه، از تندیس جدید آن به طراحی ابراهیم حقیقی در حضور شورای سیاست گذاری و لیلی گلستان رونمایی شد.

در این نشست که اجرای آن را عسل عباسیان - مسئول روابط عمومی جایزه ارغوان - برعهده داشت، اوژن حقیقی درباره چرایی تعویض تندیس جایزه، گفت: دلیل تعویض این تندیس این بود که تندیسی شبیه به همین در یکی از مسابقات مجسمه سازی اهدا شد، ما هم تصمیم گرفتیم تندیس جدیدی را طراحی کنیم.

اوژن حقیقی درباره حواشی ای که حول برگزیده شدن یکی از بازیگران در 30 نفر منتخب هیئت انتخاب پیش آمده، گفت: ما خودمان بعد از برگزیده شدن 30 نفر متوجه شدیم یکی از داستان ها متعلق به خانم ندا جبراییلی، بازیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح داستان های جوانان بالاتر رفته است

سطح داستان های جوانان بالاتر رفته است