مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-18ورزشي

نماینده ولی فقیه در استان همدان از مهاجم تیم پرسپولیس تقدیر کرد


نماینده ولی فقیه در استان همدان از مهدی ترابی به خاطر ادای احترام به «شهید محمد شاملو» در بازی لیگ برتر و مقابل چشم میلیون ها بیننده تقدیر کرد.

- همدان - نماینده ولی فقیه در استان همدان از مهدی ترابی به خاطر ادای احترام به شهید محمد شاملو در بازی لیگ برتر و مقابل چشم میلیون ها بیننده تقدیر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در بازی تیم پرسپولیس در لیگ برتر در برابر شاهین بوشهر، مهدی ترابی پس از گلزنی با دست گرفتن پیراهنی مزین به نام شهید محمد شاملو شهیدی از خطه استان دارالمومنین همدان در مقابل چشم میلیون ها بیننده به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

پس از این حرکت نماینده ولی فقیه در استان همدان، با فرستادن نماینده ای به اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در تهران از مهدی ترابی با ارائه لوح تقدیر و یک انگشتر عقیق تقدیر کرد.

در پیام تقدیر نماینده ولی فقیه در استان همدان آمده است: توجه به فرهنگ جوانمردی و ارج گذاری به ارزش های والای اسلامی و انسانی در تمامی عرصه ها بویژه میادین ورزشی از اهمیتی فوق العاده برخوردار است.

اقدام ارزشمند جنابعالی در ادای احترام به مقام شهید گرانقدر محمد شاملو فرزند خطه دارالمجاهدین استان همدان و نیز حرکت قبلی در توصیه به تبعیت از فرامین رهبری معظم انقلاب برای حل مشکلات کشور اقدامی ارزشی و مصداق بارز امر به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در استان همدان از مهاجم تیم پرسپولیس تقدیر کرد

نماینده ولی فقیه در استان همدان از مهاجم تیم پرسپولیس تقدیر کرد