مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 تیر 1399 ساعت 09:252020-07-18پزشكي

5 پایگاه اورژانس آزادراهی در لرستان ساخته می شود/ رشد 20 درصدی ماموریت ها


رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان گفت: وزارت راه و شهرسازی موظف به ساخت 28 پایگاه اورژانس و 5 پایگاه اورژانس آزادراهی در لرستان شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علاء الدین شیخی امروز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرکز اورژانس عملیات قبل از بیمارستان را در سوانح مختلف انجام می دهد، اظهار داشت: درمان در محل و انتقال به بیمارستان را برعهده داریم و در عین حال یک پزشک در مرکز اورژانس مستقر است و مشاوره پزشکی به مردم ارائه می دهد و در صورت نیاز آمبولانس و کارشناسان فوریت های پزشکی را برای ارائه خدمات درمانی اعزام می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 500 نیرو در اورژانس لرستان فعالیت دارد که تعدادی از آنها نیروی طرحی هستند، تصریح کرد: 73 پایگاه اورژانس جاده ای و شهری و 2 پایگاه اورژانس هوایی در لرستان داریم.

رشد 20 درصدی مأموریت های اورژانس لرستان رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان خاطرنشان کرد: یکی از پایگاه های اورژانس هوایی استان در خرم آباد مستقر است که بالگرد آن متعلق به ارتش است و دیگر پایگاه اورژانس هوایی استان در شهرستان الیگودرز مستقر بوده و بالگرد آن متعلق به شرکت هواپیمایی ایران است.

شیخی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کارشناسان مراکز اورژانس لرستان در سه ماهه اول امسال 16 هزار و 956 مأم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 پایگاه اورژانس آزادراهی در لرستان ساخته می شود/ رشد 20 درصدی ماموریت ها

5 پایگاه اورژانس آزادراهی در لرستان ساخته می شود/ رشد 20 درصدی ماموریت ها